lördag

Oj här var det ju typ jätte länge sen man skrev...hehe eller iallafall för mig. Igår var det en mycket bra dag fast slutet var ganska tråkigt så det var synd..Va i stan på morgonen och fotade lite på fotolektionen och det blev faktiskt lite bra bilder enligt mig (A) Sen skolan och sen tillbaka till stan med Moa-li, Jesper och Gustav. Vi åt på BK och sen så piercade sig Moa-li i kinderna. Det blev gaaalet snyggt, jag var ju lite skeptisk först och tyckte att hon skulle göra septum men men, waah vad det var snyggt! Sen åkte alla åt sitt håll och jag och Moa åkte hem till henne och satt och tittade taueringstidningar typ jätte länge. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra än riktigt... Men det löser sig. Nu ska jag kolla på lite juklappar så lägger upp en önskelista sen!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0