monday

nu har jag vart hemma i circus en halvtimme eller nåt. Sitter och typ försöker skriva klart den där filmanalysen för den ska bli klar innan jag lägger mig om det så blir imorn bitti! Mår sjukt dåligt också har fett ont i halsen och huvudet och allting :( Idag har jag vilket fall som helst sett på bio med klassen. The Capitalism- A love story av Michael Moore. Ganska tråkgit men lärorik som fan! Satt mest och skrattade typ och det var ju verkligen ingen komedi så skrattade nog av boredoom... Innan bion knatade vi runt lite i storstaden, åt på BK, hänge på oneoff och hittade söta skor till Edvin. Edvin kommer bli den sötaste ungen som finnas! <3 Sen så gick vi till piercing stället eller vänta nu de gjorde vi innan men han den där killen va inte där så dom sa att jag skulle komma tillbaka halv sju men då var jag ju på bio så vi drar dit på onsdag istället. haha jag och mitt lilla söta crew! Men nu borde jag nog ta och fortsätta skriva. Har ju världens lättaste film att analysera liksom! MEAN GIRLS!! :D haha ja skratta på ni...

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0