onsdaag

Nu undrar ni säkert vad jag gjorde efter skolan och det ska jag allt berätta för er! Robin, Felix (cfw.blogg.se) och Matilda drog till centrum och typ gick runt kollade på skidjackor och sen den nya salomon pjäxan, mycket ful må jag säga. Gillade den gula mycket mer! Sen gick vi till donken eftersom jag hade nåt skolkort och det var nån jävla praktikant som va typ jätte seg som stod i kassan så blev värsta kön men men sen satte vi oss och svullade milkshake och pajjer!älska pajer! <3 Sen gick vi hela vägen till Roslags Näsby eller Felix och Robin fick springa sista biten men inte jag och Matilda hihi. Hehe sen så träffade jag ju vandrarN också hihihi jävla konstig typ. Va sjuk trött på bussen så jag höll på att somna men  Matilda väckte mig och sen när hon gick av sa jag åt Emma att väcka mig vid min station men de va bnån jävla cp låt så jag vaknade ändå, daamp på den låten! Nu ska ni få se en sak men det blir sen ;)

over and out, hje

Åsikter
Postat av: Matilda

Haha!

Jag är fortfarande proppmätt!!!

XD

2009-11-04 @ 17:35:22

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0