this is it

Jag är trött på att han alltid kommer före. Jag orkar fan inte mer, har liksom ingen lust att vara hemma för allting blir bara så jävla fel. Jag har fan försökt länge nu och försökt att ha tålamod men det funkar liksom inte.
Jag vet inte vad som är felet och jag påstår inte att allt hänger på er men när jag börjar ändra mig och det fortfarande är samma som förut så måste det ju betyda någonting...
Jag vill inte att det ska vara såhär, jag vill liksom inte sitta och gråta över sånt här onödigt men det gör jag ju.
Förut hände det sällan men nu mår jag så sjukt dåligt att det händer varje dag.
Det känns så fel. Jag tror liksom inte alla andra gör så..
Jag vill inte att det ska vara såhär,
snälla hjälp mig härifrån!

Åsikter
Postat av: Matilda

You know where I am if you need me, just a phone call away :) <3

2009-11-26 @ 19:19:21
URL: http://mecc.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0