tisdag

Låt oss sammanfatta dagen. Har haft svenska och skrev ett personporträtt som läraren tyckte va riktigt bra. Sen matte, gjorde det där testet och sen gick jag och skulle hämta böcker men det blev visst mer än så...Moa-li och jag fick typ 4 killar över oss när vi låg i soffan för dom bestämde sig för att göra böghög. Schysst, har skit ont i benen och vänsterfoten nu. Sen så grafisk, och typ engelska och tyska. Va ganska trött på bussen hem men vi matchade tåget exakt i centrum så det var chill. Va hos moa-li och åt mackor med socker som jag tillägnade ---------------- och spelade in lite filmer. Sen gick jag till stallet och fixade allting. Imorn ska jag först vara i skolan och sen blir det stallet, klippa hästen och förhoppningsvis ska jag till skatehallen och fota litegranna. Vore ganska trevligt faktiskt! hej då!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0