detta tänker jag på nu

För en gångs skull på riktigt länge fick jag hopp om att det verkligen var någonting men nähä det visade det sig att det inte var. Det kändes mer som en lek. Du fick mig att tro att det var okej att jag gillade dig och att du tyckte detsamma. Men hur kul är det egentligen att få reda på sanningen i efterhand. Så ett tips är ju att berätta sanningen med en gång för det lönar sig inte att mörka i längden bara för stunden och även om den stunden verkar lång så är den väldigt kort och för den andra personen kan det verkligen spela stor roll beroende på när man säger vad och hur. Ush jag blir typ deprimerad så fort jag tänker på dig. Visste inte att jag kunde ta åt mig men tydligen...sorgligt nog...

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0