..............................................

För er som vill veta va jag ute och hojjade igår, eller jag försökte iallafall. Mina kära privattränare har ju svikit mig och snart så är jullovet här och då ska den där jävla 180 sitta och det gick väl sådär... Gjorde iaf en halv men behöver lite mer fast och air. Fick sjukt ont i mitt smalben för pedalen fick damp och fick för sig att den skulle vara elak och slå mig så nu ahr jag en liten bula och e helt jeffla röd. Nu har vi datorkunskap och jag har inte gjort ett skit förutom att kolla runt på massa kläder. Fan vad jag behöver pengar (mamma & pappa <3) hihi neråå men nu ska jag driva vidare, tjaa!


over and out, hje


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0