Good Morning!

Nu har jag vaknat och är bara lite trött men det är najs. När vi hade vaktat klart barnen igår fick vi skjuts till Centrum och så typ stog vi där och gjorde ingenting i en timme. Eller jo jag träffade fan 5 personer som jag känner. Ganska Awesome med tanke på att jag aldrig hänger i Berga men men. Sen så när vi kom till Roslags näsby fick vi det tråkiga beskedet om att tåget till Lindholmen gick inte förens om 50 min men men. Jag satte på mig dubbla strumpbyxor, mössa, vantAR och två tröjor som filtar och sen tog jag en tisha som halsduk. Det roliga var nog att sen när vi gick på tåget glömde  jag att ta av mig min fina "halsduk"  hihi hoppas snyggingen inte såg typ ;O Var väl hemma vid ett och stupade i säng och sen när jag skulle svara på sms blev det jätte jobbigt, sorry om jag lät grinig men pallar ju inte skriva massa glada gubbar och grejjer när man typ sover ;) Nu ska jag till stallet Höres later!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0