tävling

Är riktigt nöjd över dagen faktiskt. I 1m kändes hon jätte fin och det var nog en av dom bättre rundorna vi gjort tillsammans. Allt var jämt och kom rätt bra på allting.Liten miss av mig på 7an bara när jag inte riktigt kunde bestämma hur jag skulle komma så den petade vi ner men men, man lär sig av sina misstag. I 1.10 var jag nolla! :D Johanna tjatade på mig på hela framridningen och hennes ord hjälpte för nolla blev jag. Kändes lite okontrollerat på vissa ställen men överlag riktigt bra. Höll nästan på att glömma 8an då jag kom lite stort på 7an och det var en ganska snäv dogleg men jag hade tur och hästen lyssnade bra.

Nu tänkte jag klippa ihop en liten film med Sofia när hon driver runt lite.

over and out, hje

Åsikter
Postat av: johanna

hahahaha tack vare mig alltså! ;D

2009-10-20 @ 20:30:23

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0