tha weekend

Känns som jag glömt bort bloggen lite de senaste dagarna... Så nu tänkte jag dra min helg typ. I fredags va vi först hemma hos Moa-li noch typ tittade på idol, lanade msn och åt godis. Sen tröttnade vi på de så drog till Vallentuna och var med Viktor och fler. Trevligt, drog hem typ vid ett och sov medans Moa gjorde nåt annat (hehe). Sen gick jag typ upp tidigt igår eller ja nästan, tog halv tolv tåget till Lindholmen, cyklade på en för liten cykel med punka till stallet och va där och red och grejjer och sen cyklade jag tillbaka på den lilla cykel med punktering till Moa och duschade och sen när jag och Jesper skulle koka makaroner lyckades jag hälla det kokande vattnet över mitt finger och han hällde typ ut alla när han skulle hälla tillbaka dom i kastrullen, VI ÄR DUKTIGA! Sen drog vi till jobbet, typ gick jätte bra. Sen drog jag hem blev hämtad av Persi, vi åkte och hämtade Carro och Porre och sen drog vi till stan och typ gick runt fast jag åkte longboard istället och typ åkte på folk men när man skrek lite flyttade dom på sig så det va chill. Va hemma vid två och gick jag och la mig och så gick jag upp för typ två timmar sen. haha nu vet ni! ;) Nu tänkte jag plugga lite och sen fixa mig inför jobbet och sånt...


over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0