godnatt

Nu ligger jag i min underbart sköna säng och tänkte sova, eller jag måste typ vänta på att facebook ska jag lägga på ett kål så att jag kan skriva lite bildtexter. Jobbet idag var awesome! Vet att jag säger att jag alltid hatar de men ibland ere fan kul, typ som idag när en av servitörerna skulle jonglera med en tom vinflaska och typ tappade den så att den flög genom hela köket rakt i en skål med bea sås som skvätte överallt. Haha fy fan vad jag och kocken skrattade då! Ännu mera awesome vart de när jag fick gå tidigare och fick mycket dricks. wiiihooo! Jag vill ha sällskap i  min säng!! Någon? (A) <3 haha de där ser nog väldigt fjortis ut... aja nu tänkte jag slagga och imorn ska jag ju upp super tidigt så de suger, kyss på innerlåret!
over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0