Gute Nacht!

Idag har dte varit en väldigt bra dag trots att jag har varit i skolan men skolan är som sagt rolig. Ville till och med stanna kvar även fast jag va sick. Fast det hade nog varit skönt att ligga hemma och mysa med någon (hej på dig föresten!) Hade ju min första tyska lektion och so far so good som man brukar säga. Inte för att vi gjorde så mycket så kanske var därför. Åkte hem chillade försökte fixa med bilder och sen äta till stallet och gick typ en halvtimme med hezten. Hoppas hon blir frisk snart. Är sjukt sugen på att tävla lite. Aa just ja, jag ägde pappa på Guitar hero idag med. haha ääääägd! :P Nu ska jag läsa geografi försöka få upp bilderna från Popaganda och knarka MGMT som vanligt (äääälskaaaaa <3<3<3) Adios amigos

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0