jag älskar mycket

Tänkte först skriva att jag älskar att sluta tidigt men jag älskar ju mig själv också så jag älskar ju liksom många saker. Bullar är också älskvärda typ. Så "jag älskar mycket" inläggen blir typ hyllningsinlägg till nånting. Får ta och skriva ettt sånnt inlägg varje dag tror jag minsann. Idag hyllar jag att S1a slutar tidigt på onsdagar. Sånt ör ju alltid schysst liksom. Nu tänkte jag typ sätta på mig ett par byxor för sånt är bra att ha på sig. Sen tänkte jag åka moped till stallet. Hahah shit de måste nog vart den nördigaste meningen jag någonsin skrivit i min blogg. Och ja ikväll har jag ingenting att göra eftersom någon inte ville vara med mig, arg gubbe på dig!!! :@ Så istället för att sörja ska jag titta på TV fast det är nog nästan samma sak som att sörja. Elle spela guitar hero så kan man ju liksom inte koncentrera sig på att sörja. Sen måste jag sola också så funderar nog på att göra de när jag kommer hem från stallet. Det vore ju liksom lite roligt att bli lite brun. SÅ ja de ska jag minsann göra! Fast då måste jag nog åka nu om jag ska hinna med alltin så adios amigos som moa-li har börjat säga !?

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0