jag gillar min säng

Har legat i sängen dom senaste 4 dagarna och det är väldigt skönt! Känner mig dock väldigt onyttig måste typ upp och springa men men, vill någon snäll själ pyssla om mig så är ni varmt välkomna till min crib. Just ja tävlade igår och då låg jag ju inte i sängen men fick ett ner i varje klass och det var mina fel. La henne lite för nära eller jag trodde först att det var bra och sen ändrade jag mig och sånt är aldrig bra. Men de där med avstånd börjar faktist klarna för mig nu eller på Cookie iallafall. Sen så har jag fått flytta in i stallet så slipper stå i utebox och det är ju alltid trevligt. Fick flytta in i fina sadelkammaren med alla dressyrtanter. Haha känns som dom tycker om mig! Jag ska baka sockerkaka och koka kaffe till dom någon dag, Sötisarna! hihihi
nu ska jag FARMA!!! :D

over and out, hje

Åsikter
Postat av: matilda

hanna din tok, här ska inte bakas nån sockerkaka inte! akta dig för dom där asså :P

2009-09-27 @ 21:09:57

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0