Onsdagen

nu är denna onsdag snart över också. shit vad veckorna går fort. Hinner ju nästan inte med nånting längre. Rättegången vi va på var ganska tråkigt ända tills vittnena började snacka och ett av dom satt inne hela tiden och då ska man ju ogiltlig förklara denne men de gjorde dom inte. Mamma tyckte att det var skit skumt. Men men, alla sa helt olika saker som inte översstämde alls så de va lite roligt. Sen åkte jag direkt hem och då hade ju klockan redan hunnit bli fyra så jag fick allt lite bråttom. Jag som hade tänkt städa och plugga men icke sa nicke. Direkt till stallet och tränade, blev som vanligt lite förseningar så var inte hemma förens halv 10. Kändes sådär halvkul om jag ska vara ärlig. Imorn vet jag inte riktigt vad som händer. Ska iaf hjälpa mamma och pappa med lite prylar och sen måste jag lära mig engelska och tyska glosorna. Sen får jag se om jag ska till Märsta eller inte. Nu tänkte jag iaf sova. Är jätte trött och imorn är det lååååååång dag i skolan. YAY! Eh sov gott lr nåt :D


over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0