sunday

Tog ett tidigt tåg så hann gå in en sväng i centrum innan jobbet men hittade inget roligt. Täby centrum inte Vallentuna uff centrum förstås!! Jobbet gick najs och jag fick mycket dricks. Sånt är ju alltid bra. Sen pratade jag i telefon hela vägen hem med Johanna. Det var länge sen! Vi snackade lite om att kanske ta med hästarna till Ann nån helg och rida galet. Just ja hon har köpt ny häst. Spana in hennes blogg vettja! http://jhurtig.blogg.se/

Men får se hur det blir med det där! Vore faktist roligt med tanke på hur lat jag varit och ridit lite. Tänker tillbaka på i vintras när jag typ va där varje helg och red 4 hästar om dan och sen alla tävlingar. Måste nog börja ta upp det där igen. Men en bra sak är ju att jag har börjat springa (igen) Får dock se hur långt det räcker men nu har jag ju ett mål och en väldigt viktig anledning så det lär nog faktiskt fungera. Mår bra av det och det är ju viktigt! Måste även börja tänka lite mer på skolan. Jag ligger absolut inte efter men att ligga lite före och vara klar med uppgifterna innan hade ju inte skadat. Så himla mycket tid till att hjälpa till hemma, hästen och åka iväg och träffa folk. Får nog at och skärpa mig dom här tre åren. Kommer må så himla mycket bättre då. Ska ta och försöka under några veckor. Denna vecka ligger jag före faktist. Matte prov imorn som jag kan bra och sen historia redovisning som jag är klar med och sen inlämning av personporträttet som jag bara ska renskriva så får göra det på tisdag efter träningen. Allting låter så bra nu och jag vet att jag aldrig håller någonting jag säger. Mår faktist himla dåligt över de. Struntar i att ringa mina närmaste som jag faktist bryr mig om och sånt där. Det är jobbigt att veta de men jag gör ändå ingenting åt saken. Förstår faktist inte riktigt hur jag fungerar. Men denna gången får det vara slut, jag orkar inte må dåligt över småsaker som är så himla lätta att förändra på.

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0