tankar

Ibland känns det som om jag bara förstör allting som håller på att bli rätt.Det hände nog idag med och om det inte hände idag kommer det nog hända någon annan dag. Jag vill så mycket så allt blir bara fel. Förstår egentligen inte varför jag är ju bara mig själv. Lilla jag liksom vad kan jag göra för fel. Nej tror inte fel om mig nu jag sitter inte och säger att jag är perfekt men jag bara undrar vad det är för fel jag egentligen gör. Måste ta och reda t det där så att det slutar hända någon gång. Orkar inte att det ska vara såhär med nya personer hela tiden. Det blir ju liksom jobbigt efter ett tag. Nog för min fel nu. Tankarna är rensade -.- nu tänkte jag läsa lite och sen kanske sova någon gång. Allt blir så svårt. Så himla mycket tankar. För mycket tankar, går inte ens att får ner allt i en bok.

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0