tuesday

Har aldrig gillat tisdagar förstår inte riktigt varför men har typ alltid slutat sent i skolan då. Men träningen gick som tur va toppen idag, började lite smått på bytena igen och idag med några resningar och lite hopp hit och dit fick vi till de. typ yippie! Sen så tog jag mina ben och jag en promenad från stallet till moa-li. Skulle dock inte gjort de för jag har väldigt väldigt ont i mitt lilla knä. Borde nog ta och kolla och de eller kanske fortsätta träna så att det går över. Just ja imorn måste jag springa!! Moa-li och jag chillade, pluggade och tittade på Idol. Och jag håller på att lära mig Boston på piano. Det är faktist lite grymt! Nu tänkte jag nog sova. Det är skönt men hade varit ännu bättre med sällskap....<3

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0