yay!

fick nyss reda på världens bästa sak. Det är väldigt lyckligt! Sen så har jag geografi och jag är själv :( Romina och moa-li dissar skolan just nu så I am feeling lonely.... Men men, ska jobba med vårt grupparbete om hur sjukdomar påverkas av Globaliseringen men har fan ingen aning om vad jag ska skriva så istället chillar jag runt lite. Är typ gale trött idag och vi går till fyra. Kom på att jag inte har lärt mig tyska läxan men det går nog bra som vanligt. Tyska är faktist sjukt lätt om man jämför hur det var i början när man läste spanska, typ alla ord är samma opch ingen svår stavning och ganska likt engelskan och svenskan. Ush såg att det inte var någon god mat heller idag, inte bra. Skolans sojakorv är fett torr, haha. Men kan ju glädja mig åt att i helgen ska jag tävla. Någonting bra i allt dåliga typ. Sen vet jag inte vad jag ska göra och jag vill ju göra något kul så det blir fan svårt.. Aja nu ska jag göra nåt annat. Ciao!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0