skolan

Att vara i skolan under lovet kan nog ungefär typ kanske vara det skönaste som finns. Det är liksom rätt skönt när det inte är så mycket folk här typ...Synd bara att jonas är så grinig men men. Förövrigt tycker jag typ att livet suger rätt hårt eftersom det är lov, jaha okej tänker ni!? MEn va fan det va typ 3 veckor sen jag stog på mina skidor, är grymt jävla sugen. Snart söker jag till Malung och det gör ju inte direkt saken bättre. Kunde jag inte fått må bra denna vinter så att jag slapp sitta och grina och istället åka massa skidor. nej nej cp gud! Förövrigt så ser jag ut som john idag, känns ju inte heller bra och dessutom så spillde jag nyss choklad på den fina vita tröjan, känns icke bra. Nu ska jag skriva klart mina reflektioner om nk miljö uppgiften och sedan maila in den.

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0