kewl

ÅH så skönt!! Är äntligen i stockholm coh det är riktigt najs faktiskt. Fast det var extremt deprimerande igår på centralen att se alla anlanda från Emmaboda och Yran, riktigt hemskt!! ÅKte till Österskär och duschade och sen åkte jag hem till Göstii, där vi invigde SUMMERSETUPEN!! Jag var förste vattnare eftersom jag inte kan åka. Sen tog jag och gustav en mini roadtrip, åkte till ica och köpte frukost och sen stannade vi och åt maten på vägen eftersom det enda jag hade käkat var frukost och sen en bulle och en kaffe och eftersom klockan var nio var jag extremt hungrig!!

Vid elva tiden åkte jag hem och sen efter ett tag kom äntligen joppe. Har saknat honom så himla mycket..Nåt som jag tycker är lite konstigt är att jag känner typ aldrig igen honom när vi art ifrån varandra länge, han förändras typ. Sen hade vi present öppning, han fick 3 BB kallingar, en liter mjölk, en halvliter oboy och hallonmarmelad som pappa hade gjort. Visst är jag världens bästa flickvän? (a)

Imorn ska jag vara barnvakt i Åkersberga så det är riktigt riktigt soft, pengar iiiiiiiiiin! :D

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0