look

Tog lite sov morgon för när jag vaknade var jag så himla trött och då var jag inte direkt sugen på att dra till gymmet, så gick istället upp för en timme sen och duschade och hade det allmänt trevligt...Så det blir till att hänga på gymmet efter skolan istället. Planerna för idag är än så länge oklara eftersom jag trodde att jag skulle till popaganda men biljetterna är slut och det var vad jag fick av min pojkvän i födelsedagspresent men nu blev det visst ändrat. Något som är väääldigt bra är att min kamera kanske kommer idag!! Look for today is this

Snygg töjning va? Jag har ju gjort den själv ;)

Åsikter
Postat av: lucke

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-08-27 @ 10:00:51
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0