Dag 7 – Historian bakom mig och min bäste vän.

Som alla kanske redan förstått är min bäste vän Moa-li. Typ sjukt random att vi ens är kompisar men det är beviset på att man ska våga söka kontakt med andra människor.

Jag gick i sjuan och det var under våra temaveckor som jag och Moa hamnade i samma grupp och vi började direkt prata jätte mycket med varandra. Sen så följde jag med henne hem en dag när hennes lillebror fyllde år och sen dess har vi typ suttit ihop. Hon är verkligen den bästa människan jag vet och hon är absolut min förebild. Hon är liksom så klok och hjälper alla hela tiden. ååh jag tycker så mycket om henne! Här får ni en titt genom åren på oss!


vi bråkar typ rätt mycket egentligen men eftersom vi är varandra så nära blir det mer syskonfights så det går över på 5 röda!


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0