förlåt till....

kan ju bara passa på att säga att mitt liv suger rätt hårt just nu. Känner mig inte alls lycklig och det är konstigt. Jag har en vääääldigt fin pojkvän<3 som är typ världens bästa och jag är jätte glad att jag har honom men ändå så känner jag mig sämst. Orkar inte bry mig om ett skit längre och är nog bara allmänt otrevlig mot de flesta. Förlåt allesammans. Och framförallt förlåt mami och papi. Jag ska skärpa mig! Till och börja med kan jag ju säga att imorn ska jag vara i skolan hela dagen lång och även på fredag. Grönt hela dagen lång ska de va! Fan känner mig som ett mongo som har som mål att ha två dagars närvaro i skolan men det är ju iaf någonting. Och sen på lovcet kan jag lova att göra klart att som jag ligger efter med. Exakt allting! Eller nej inte datorkunskap för det struntar jag faktiskt i men resten av alla 5 ämnen ska bli klara. love <3

over and out, hje


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0