snigel

Idag har jag sovit, sovit massor. Det var skönt jag behövde nog de. Min kropp mår liksom inte så himla bra, känns som om mitt psyke har smittat av sig eller något liknande. MEn jag tänkte typ bjuda på fina bilder på mig själv eftersom jag är så himla egofixerad(??) men nej min kamera ville inte sammarbeta :( Tänkte gå ut och raila lite men min pappa har sagt att jag borde ta det lugnt så jag gör nog de. Är super sugen på Pim Pim dessutom så om det finns någon snygg människa där ute i kylan som kan tänka sig att köpa det åt mig så får ni gärna komma hit sen och lämna de. Ni kan ju få sova över också eftersom min säng typ alltid är tom ändå..... uuuuuhuu lyllos de som har någon att sova med varje dag, det är typ det bästa som finns. hehe puss på de. Nej men nu börjar jag spåra och har fan inget vettigt att skriva. Ehm jo jag är hemskt hemskt besviken på två av mina vänner som inte fattar att det faktiskt är najs att vara singel!!!

over and out, hje

Åsikter
Postat av: en tönt!

hm...? ^^ kan du ha fått lite inspiration av vad du tycker om mig just nu? :P

2010-02-11 @ 18:44:38

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0