sunday oh sunday

Igår fyllde lilla John år och det var ju såklart att det firades! Hemma hos honom med massa andra människor och det var ju faktiskt riktigt trevligt...Idag mår jag som jag mår men men sånt är livet. Lev varje dag som om det är din sista hehe. Lyssnar på Arcade Fire nu och det är ju faktiskt grymt bra de med. Eftersom bilderna är så sega att ladda upp kan jag ju typ ta och skriva att jag är ledig imorn och på tisdag och då blir det plugga och Väsjö. Måste ju börja träna nu inför gymnasiet vilket jag längtar grymt mycket till!  blää det återstår ju fan 100 bilder jag kommer aldrig orka vänta! Men tar nog med mig datorn till Moa så då får ni se bilderna Eller jag vet ju fan inte ens vad jag ska göra, huvet är ju så stört segt asså! Men nu blir det till att åka och rida litegranna...hiho

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0