torr

Har inget vettigt att skriva om egentligen jag bar askriver något och alla bara tyclkker att det är jätte jätte ointressant. Det suger jag vill ju liksom vara intressant! Men hur fan blir man de liksom?? Kan någon snäll själ ge mig tips? Albin tyckte att jag skulle skriva om vilken latte jag drack idag, vad jag shoppade och helst rekomendera någon hårspray. Men nu kom vi just till den saken att jag dricker helst mitt kaffe svart (eller med pyttelite mjölk) shoppar inte särskilt ofta och det gör jag mest för att jag är lat och tycker att det är jobbigt att gå runt i affärer och pröva massor med saker. Och dessutom gillar jag faktiskt inte hårspary eller smink särskilt mycket. Använder det mest typ för att jag måste för man vill ju liksom inte gå omkring som en jävla Zombie. Men liksom alla intressanta bloggar skriver om just sånna här saker och det är de som irriterar mig. Kan någon börja tycka att det jag skriver är intressant eller iaf låtsas läsa, ge små söta kommentarer eller något annat. Men aa juste jag skriver faktiskt först och främst för min egen skull men ändå nu vet ni liksom om ni ville veta...puss

Åsikter
Postat av: Flux

gilla

2010-02-03 @ 22:46:46

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0