kryckan

Yää yää, Igår var det Väsjö dags. Gick väl inge vidare för mig egentligen, för mycket folk tyckte jag men sen så typ sista halvtimman blev det vättre och då åkte jag upp och ner och försökte sätta den där jävla boxen men gick inte de heller. Och sen så gjorde jag mig illa också, någon åkte framför mig när jag skulle landa efter ett hopp och då blev det lite fel hehe. JÄVLA SNOWBOARDÅKARE!! Kände typ inget då men sen när jag väl kom hem gjord det cp ont och när jag vaknade i morse kunde jag inte röra på knäet, blev till att gå med kryckor till skolan och sen åka till akuten där dom klämde och rötngade och klämde och klämde men hittade inte ett skit. Ska dit igen efter  helgen om det fortfarande gör ont. ÄR JU SJUKT JÄVLA SUGEN PÅ ATT ÅKA SKIDOR!!! men men får hoppas att det slutar göra ont i typ idag :D Nu ska jag kolla på dirty jobs :D

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0