butterflies

skulle vilja skriva ett helt inlägg om en "sak" men jag skippar nog de. Kommer bli retad för all evighet för att jag är så gullig isåfall. Kvällen spenderades hos Snäckan eller nee först hos Matilda där jag färgade hennes hår och det blev ju faktiskt helt ok. Ska dock färga det lite mer någon gång i veckan eftersom färgen inte riktigt räckte och det vore ju snyggare med lite mer "wow effekt" Back to Snäckan. Vi åt chips och kollade på Butterfly Effect och den va riktigt bra. Eller typ fängslande, sjukt att man kan få så mycket medkänslor för någon påhittad person liksom...Förövrigt så luktar mitt rum vanilj och det är bra för det brukar det verkligen inte göra när en viss person *host* *host* är hemma, mihi! Nu ska jag sova och imorn blir det upp och jobba så att jag får cash så att jag kan åka skidor och åka till Emmaboda!!!!!!!

over and out, hje

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0