cry baby cry

Jag försöker inte men jag vill. Jag har faktiskt vilja långt långt inne men det känns liksom smo om jag givit upp hoppet. Jag har liksom inte haft medvind på grymt jävla länge och då börjar man nog må så här. Jag kan lugnt säga att det finns en person som just nu håller lågan vid liv. Jag älskar den personen och även fast den inte funnits där så länge är det tur att den finns. Den fick mig att hoppas för ett tag men sen så höll det bara inte. Jag vill inte vara här. Jag vill inte leva i denna värld. Men jag vill försöka att lyckas med att kravla mig upp ur den stora gropen som jnag grävt och kanske kanske för en liten stund må bra. Slippa alla dessa tankar om det hemska som inte får hända. Snälla


hjälp mig

Åsikter
Postat av: mat

hannapanna, jag fiiiinns whenever <3 <3

2010-03-18 @ 08:33:17

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0