1 vecka 4 dagar

ja så länge sen var det jag skrev något här. Jag saknar faktiskt att vara aktiv så jag tänkte börja allt med lite avskrivning, typ vad som händer i livet right now...Skolan går åt helvete, jag vill klara de men mår fan skit. Får panik-attacker lite här och där och allt bara slår slint. Då prioriterar man inte riktigt skolan. Sen så har jag haft ett par jävligt sköna helger med mycket bra fest! Fast det kanske inte heller är så bra när jag inte är i mitt psykisk fulla tillstånd...men men jag mår bra för stunden. Hade förövrigt ett väldigt bra samtal med en person i helgen och hon sa att det viktiga var att må bra! Att visst det är skit viktigt i dagens samhälle att ha ett fullständigt gymnasie betyg om man någon gång skulle ångra sig med de man gör men så länge man inte mår bra är det inte värt de. Man har ju hela livet på sig att ta igen de studierna. Om man är som en normal person kanske man klarar sig genom dessa 3 år men om man redan mår skit efter ett halvår är det kanske inte värt att hålla på med de nu, då är det bättre att göra nåt för att må bra. Sen så till mina föräldrar så säger jag absolut inte att jag flyr men jag tycker bara att det är så himla tråkigt att må dåligt. Alla andra tankar stoppar mig, jag kan liksom inte riktigt tänka rent...Sen så måste jag även hitta något i livet jag vill göra, en sak är att fota men jag har fan ingen kamera och ej heller någon seriös och regelbunden inkomst, helt jävla omöjligt då. Fan vill så jävla jävla mycket, har räknat ut nu att det kommer kosta 9380 kr, då inräknat med ett 300 mm objektiv, jag villl!!!!!!!!

Nu ska jag gå in till Jasmine och typ gråta för att då försvinner det lite spökiga demoner från min kropp!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0