14 år och gravid?

Jag bara undrar hur en tjej som är 14 år och blir gravid tänker? Hon har ingen utbildning. Inget stadigt förhållande eller ens ett förhållande över huvudtaget. Ingen inkomst och hon är definitivt inte myndig. Jag bara unbdrar hur man själv kan sätta sig i den situationen och inte veta ett skitom hur sin framtid kommer att se ut. De hade väl vart en annan sak om hon hade vart några år äldre men detta är fan skandal!? Och hur fan tänker hennes föräldrar??

Jag själv skulle ALDRIG göra så! Barn kan man skaffa om man har en utbildning, fast jobb, stadig ekonomi och eget boende. Annars skulle jag tycka synd om mitt barn!

Förlåt om jag sårar någon men detta är mina åsikter!


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0