gått och blivit galen

Känner mig som den största tönten i hela världen just nu. Har suttit här i typ 3 timmar och pysslat lite i ps och lyssnat på Crystal Castles hela tiden (man blir lite galen) och det är sjukt bra de men sen för typ en halvtimme sen fick jag värsta rycket och började kolla julsånger och nu lyssnar jag för fullt. Fan jag hatar ju typ julen eller jag trodde det tills nu tycker kanske om den trots allt.

Vi firar alltid hela släkten, nu för tiden bara med de på pappas sida men förut även med mormor och morfar. De brukar vara rätt kul för vi har alltid sviiiiin mycket julklappar, fattar inte varför de blir så stört många men de har typ alltid varit jag och lillebror som fått mest och sen har jag typ i alla år (när jag va liten) gjort en massa egna saker och då får ju alla varsin grej och jag gör typ 3 olika grejer så de blir typ 15 paket bara de.

Hur brukar ni fira julen? :)


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0