pfuf

hej lilla blogg (betäckning på lilla)! Jag sitter och chillar lite i min stora mössa och käkar risi frutti. Första dagen på very long time som jag hade på mig riktiga kläder idag, eller vet inte om det räknas men det var jobbigt. Dessutom är jag smalare än before så mina byxor bara åkte ner hela tiden, dock är jag väldigt glad över att jonjon lämnar lite sköna tröjor. Älskar denna stickade Analog, önskar att jag hade en själv! (fast det har jag hihihhi) Snart eller rättare sagt om 30 min ska jag till min söta sjukgymnast fast idag kommer hon inte vara så söt eftersom hon ska sträcka ut mitt ben, längtar inte! aj aj vad jag kommer ha ont ikväll, fast förhoppningsvis kan jag gå då.

 

 

Jobbigt läge när man ska ta en galen bild och aldrig får till en, bara så ni vet


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0