bara så att ni vet typ

Kom precis tillbaka från operation och jag fattar inte varför jag ska vara så dum och hålla mig själv vaken. Är så himla yr och groggy...Har satt på mig mina sköna nya kläder som jag fick från söta Bia och Jennifer igår. Världens skönaste strumpor, långärmad ribbad tröja och ett par halv tighta mysebyxor. De tyckte att jag skulle få känna mig lite fin här och nu när jag inte ska opereras kan jag ju ha mina egna kläder. Något negativt är dock att jag är hungrig, äter ju aldrig sjukhusmaten men idag skulle jag typ lätt gjort det av hunger men då får jag reda på att det är isterband. Vaaaaaaafaaaaaaaaaan?! Haha pratade med Bia då och hennes första kommentar var: Finns det ens längre? haha. Nu tänkte jag typ luta mig tillbaka och kolla lite på teven och sen lär jag ju somna. saknar min pojkvän lite....

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0