day 2

Igår gick det hufsat bra med benet, hade liksom inte så ont var bara extremt groggy. Nu har jag d'remot extremt ont och är helt klar i skallen, känns rätt hemskt vill bara droga ner mig så att jag inte känner nogt alls det vore skönt! Och det var skit läskigt att sova inatt för först fick jag bara ett ryck i benet precis när jag höll på att somna sen så somnade jag på riktigt men hann nog inte sova mer än ett par minuter innan det ryckte till igen men då var det för en dröm, jag drömde liksom att jag gick på kryckorna och halkade på en trappa och precis när jag halkade vaknade jag av att det ryckte i benet, så JÄVLA ONT!!! Nu ska jag lägga mig i sängen och spela super mario fast det är också skit svårt eftersom jag inte kan röra mig, jävla äckel knä!!!!!!!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0