life´s a bitch

Nu har jag legat här i exakt två veckor. Ärligt talat så orkar jag inte så mycket mer.  Ingenting blir bättre. Jag var liksom glad över att först operera korsbandet, glad för att äntligen få tillbaka mitt liv. Men nu är det tre veckor som jag bara legat ner och inte gjort ett piss. HAr fastat varannan dag de senaste 2 så har dessutom gått ner rejält mycket. Mina ben ser helt hemska ut, inga muskler kvar alls. Klarar tio min på kryckorna och sen måste jag ligga ner och vila. Fan jag är 17 år, jag ska kunna leva mitt liv fullt ut nu. Inte ligga här och ruttna. Operation imorgon igen, 6e gången på mindre än 3 veckor, känns inte så bra men men. Wich me luck!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0