lycka

Mina värden var sämre idag men fick persmission trots allt. Jehuuuuu. Åkte direkt hem och satte på mig jeans (som var jävligt lösa överallt annat förutom runt knäet) och stalljackan. Trodde att jag skulle fått åka hem helt idag så då skulle vi egentligen flyttat hästen imorgon men eftersom jag ska tillbaka imorgon bitti och antagligen ska läggas in över dagen. Men men var i stallet i ca 3 timmar och gud så mysigt det var, man inser verklign vilken fin häst man har. HOn var så gosig, när jag öppnade boxen la hon huvudet emot mig och gnuggade sig typ. Fast fy fasiken vad ont jag hade sista timmen, vr en fröjd att åka hem, ta av sig de tighta brallorna och ta på sig mysebyxorna och glida ner i soffan under de sköna, tjocka och varma duntäcket. SÅ där har jag legat sen sju, tagit kvällsdosen så nu har jag inte ont längre. Mamsen och jag kollar på Se upp för dårarna, en film man aldrig tröttnar på. Tjo hej!
saknar min pärla!

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0