sadness

jag skulle så gärna vilja skriva en text om mina känslor för dig men jag vet inte. tankarna snurrar runt. Du har hjälpt mig så otroligt mycket, utan din hjälp vet jag inte vart jag hade varit. Men det var nog det som var fel. Du hjälpte andra mer än du hjälpte dig själv, du försummades. Du grävde in dina problem i andras. Jag saknar dig, har så mycket som jag vill säga. En sista kram eller att bara se dig. Kan inte inse att det är sant. När vi alla samlades i Kyrkan så kändes det bara ännu värre. Att vi inte räckte till för att hålla dig i liv. Jag känner mig hopplös och dum, min största önskan är att allt det här ska vara ogjort. Mina tankar går till dig! Wish you were here <3

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0