du vet att

Natten är ung och jag ligger vaken
Jag är "Lucy in the sky", jag är högt över molnen

Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka
För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka

För,
Jag kommer, jag kommer, jag kommer - jag är nästan där
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu
Du, håll ut

Du vet att,
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
Baby, jag tror jag är kär

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen
Jag faller
Faller

Du och jag nu
Du snälla vänta, vänta, håll ut

Tio tusen meter upp i luften ser jag allt så klart
Jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag
Du och jag

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0