unnecessary crap

I somras fick jag skatteåterbäring trots att jag inte skattat på typ två år. Hade dessutom redan fått återbäringen för de jag skattat året innan. Men sjukt bra tyckte jag med lite extra cash. Ett sånt under hoppas jag faktiskt på nu. Att nån snäll själ ska sätta in typ 10000 och inte sakna de. Kommer i och för sig aldrig hända men man kan ju alltid hoppas? Så ointresseant är mitt liv just nu. Nästa vecka är jag ledig måndag och tisdag och de riktigt svider i hela min kropp över att jag inte kan dra ut i backen då. Det skulle ha varit solklart förra året. Ush och fy vad jag klagar, nu ska jag hem och redigera lite film och bara vara allmänt mycket jag...bara så att ni vet.

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0