stupid

Jag skriver för min egen del. som en öppen dagbok liksom. Så då spelar det ju ingen roll om ingen vill veta vad jag gör. Jag tvingar inte folk till att läsa min blogg. Och wannabee? Nej kanske inte men alla kanske inte riktigt har världens bästa självkänsla och vet hur man ska bete sig. Jag försöker attt vara mig själv och att inte påverkas alltför mycket utav omgivningen men tyvärr så gör alla de. Även fast man inte vill. Jag har aldrig sagt att jag hatar posers. och jag har aldrig sagt att jag är häftig för att jag åker snowboard. Jag gör det jag vill och mår bra av de. Mår du bra av att klaga så fine men inte här. Och om du nu inte bryr dig varför går du ens in på min blogg?

Åsikter
Postat av: dad

bra skrivet

2011-03-08 @ 14:10:02
Postat av: Anonym

Bra där!!

2011-03-08 @ 15:02:23
Postat av: Jenny

så pinsamt när dem kommenterar som anonyma! De vågar inte ens stå för vad de tycker.

2011-03-08 @ 16:26:00
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Kungen

TUNGT HANNA, TUNGT. KNÄCKER KNÄCKEBRÖD.

2011-03-08 @ 20:27:37
URL: http://hulkenglass.blogg.se/

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0