SÅ JÄVLA TRÅKIGT!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min häst var lydig
Vad gjorde du kl 08 imorse: låg i sängen

Vad gjorde du för 15 min sedan: snöt mig?

Det sista du sa högt: kan du äta någon annan stans till lil bro

Det senaste någon sa till dig: varför? Hans svar

Vad har du druckit idag: colaaaaa

Vad var det senaste du åt: pizza sallad

Vad var det senaste du köpte: en kaffe igår

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: sunny

Godaste glassmaken: kardemumma

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yeah sometimes

Sover du tungt: no

Drömmer du mardrömmar: si

Trivs du med ditt jobb: vilket? haha

Favoritklädsel: ridkläder eller jeans o tall tee

Favoritlåt just nu: these old shoes- deer tick

Vad ser du om du tittar till höger: en grön kudde

Vad gör dig glad just nu: persimon

Vad ska du göra härnäst: snyta mig

Höger eller vänsterhänt: right

Humör just nu: sjuk om det nu är ett humör

Favoritgodis: liqourice

Kläder just nu: mjukisar och tjocktröja

Sommarplaner:? Ridaaaaa, va med polare och bara ha de allmänt fet

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: nope

Morgon eller nattmänniska: båda faktiskt, föredrar att vara vaken hela tiden så att man inte missar nåt!
Vad är viktigast för dig: hästen, farmor

Är du kittlig: oh yes

Snarkar du:haha mhm

Stjärntecken: ljungfru

Äckligaste insekten:gråsuggaaaaaaaaaaa

Längtar du mest efter just nu: någonting som jag inte vet än…


Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0