eeh roliga saker typ

Cafét i torsdags, premiär av denna rulle. Galet rolig kväälll.
Sen vart det chillhelg för hela slanten, tävlade och det gick sämst. sjukt häst osv. Sen filmhäng och annat najs. Vart lite barnvakt och ska fortsätta va de en hel del tror jag. Åker en jävla massa bil också=en jävla massa soppa. HUVVA!!
Imorgon är det torsdag, då ska jag och SUSSSIIIE sitta och redigera hela natten i våran oerhört läskiga skola. Sen är det fredag och nästan lördag. På lördag är det Winterjam, sedan efterfest. WOOOP! Och vilka kommer dit om inte TRAINSPOTTERS!?!? :D ganska så bra
Och sen har vi söndag, kommer väl antagligen va trött. eller hoppas i alla fall att jag inte är pigg! Sen äre måndag och vad ska jag göra då om inteeeeeeeee WIZ KHALIFAAAAAA på münchenbryggeriet med MOeeee. klagar jag på life just nu eller? NÄEEEEE!!!
Och en annan fet grej!! Det var halt som fan imorse, fick fan sladd överallt :D vilket betyder att snön snart är här!!!!!! AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0