daaAMmpdAmpDaMPPPPP

Skulle hämta ett paket från junkyard idag men ickeeeeeeeeeeee. Hatar den där jävla killen som jobbar på Ica som alltid ska vara så sjukt dryg. Mitt pass har ju gått ut men ingen annan har brytt sig förutom honom och han har vart as grning mot mig tidigare när jag har hämtat grejer. Fan gubbjävel!!! Sen skulle mamma gå in o skälla på honom men de funkade inte heller. Så nu istter jag här utan min väska :(((

Åsikter
Postat av: Mamma

FYI!! Jag skällde inte, däremot försökte jag få honom liite mer medgörlig och att jag kunde legitimera mig med ett giltigt leg, men icke... Grabben har en hög moral om vad som är rätt resp. fel!!!!!!

2011-09-16 @ 10:07:22

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0