tönt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Var 8 år och lycklig.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Blev inlagd på sjukhus för exakt ett år sedan, hade en fin pojkvän(tyckte jag då) och tyckte att livet sög eftersom jag låg på ett jävla sjukhus i 3 veckor 

3) FEM SNACKS DU GILLAR
popcorn, fruktsallad(?), godis, chips, knäckebröd

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Känn ingen sorg för mig Göteborg, If she was away, Det var jag, Home, Resten av ditt liv. Jag är sämst på låttexter!!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa alla jävla kläder jag ville ha, köpa mig fri från skolan, ge cash till mor och far. Köpa en dodge ram, lägenhet, " till pollar m.m...

6) FEM DÅLIGA VANOR
biter på naglarna, pratar i munnen på andra, och typ allmänt slarvig

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rida, hänga med polers, snowboarden, fezzzzt, gå på händer

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Krimskrams smycken, fina klänningar, klackskor, kavajer, basker

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
hehe iphonen, datorn, hästen, xbox, sängen(heheheheh)

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0