idag är det din dag, din dag T

Ligger och lyssnar på våran låt, tycker att allting är så overkligt och orättvist. Fattar inte varför du gjorde som du gjorde, varför du inte finns kvar. Det fanns så mycket fint för dig. Och jag ångrar allt så jävla mycke, tänk om jag hade gjort ett annorlunda val för 4 år sen, du hade du vart kvar. Då hade de varit du och jag och en till liten. Men ingen av oss var ens i närheten av mogna för de då. Men jag ångrar de ändå, för jag vet att du hade vart i livet då. Då hade du funnits här. Jag hade kunnat ringa dig och bara fråga hur du mår. Nu vet jag att du mår bra, för du slipper alla problem och jag förstår dig så väl, men du fattar inte hur mycket jag saknar dig. För 3 år sen fyllde du 20, du bjöd mig även fast du inte fick, och du smög iväg med mig hela kvällen, berättade hur mycket du saknade oss. Jag saknar oss fortfarande. Ångrar att allt gick snett, även fast jag vet att de inte funka men jag saknar dig så jävla mycket som en vän. Du fanns även där, oavsett hur fel allting var, jag litade verkligen på dig, eller jag litar på dig fortfarande. Snälla kom tillbaka

Åsikter

Skriv din åsikt här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0